logo

Over Duende

Duende Communicatie is een allround communicatiebureau met ervaring bij de overheid en in de culturele sector. Ons hart ligt bij burgerparticipatie waarbij we waar nodig digitale tools inzetten die we zelf ontwikkelen.


 


Duende komt van binnenuit, het is geen manier of handigheidje, maar een innerlijke drijfveer om het beste van jezelf te geven.Vrij naar Féderico García Lorca in La Teoría y el Jeugo del Duende

Duende


Hanneke Huls van Duende Communicatie heeft naast een master in Communicatiewetenschap een tweede studie afgerond; Informatiekunde. Een aanvulling waardoor we data-analyse op bijvoorbeeld sociale media kunnen toepassen en machine learning op bijvoorbeeld tekst en beeld voor tekst en beeldherkenning.
                 

Online participatie

Duende zet serious gaming principes in om burgers te betrekken bij beleidsvorming en/of ruimtelijke ordenings projecten. De gebruiker kan thuis of elders inloggen om mee te 'praten' en is zo niet afhankelijk van een inloopavond of bijeenkomst. Daarnaast ontwikkelen we games voor onder meer jongeren.

SEO

Jongerenparticipatie

Jongeren bewust maken van de invloed die ze hebben op hun eigen leefomgeving. Met dat doel voor ogen ontwikkel ik in samenwerking met de Stichting ­­Jongeren-Participatie Groningen.nl projecten. Daarbij kan het bijvoorbeeld gaan om het betrekken van jongeren bij de (lokale) politiek.
                     

 Zie ook http://www.jongeren-participatie.nl

Opdrachtgevers

Op mijn linkedIn pagina vindt u een compleet overzicht van opdrachtgevers en werkzaamheden.

arrow-down

SEO is de afkorting van search engine optimization. Wanneer u een website heeft, wilt u ook graag dat de site gemakkelijk te vinden is. Toepassen van SEO kan op twee - elkaar aanvullende – manieren, waarbij al bij het bouwen rekening wordt gehouden met vindbaarheid en ook in de tekst.

Een goede SEO-tekst voldoet aan:

  1. Een duidelijk focus-keyword en onderwerp.

  2. De juiste positie van het focus-keyword in opmaak en tekst van een pagina.

  3. Een effectieve tekststructuur.

  4. Keyword density binnen acceptabele grenzen.

  5. Het gebruik van semantiek en synoniemen.